خرید بک لینک ارزان

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت خرید بک لینک ارزان


سپاهان درب
پایان مانور نظامی مشترک قطر و ترکیه در آبهای خلیج فارس
مهم‌ترین کالاهای صادراتی ایران کدامند؟
توماس پیکتی در اقتصاد چه می‌گوید؟

۲۷۳ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

ولی الله سیف در کانال تلگرامی خود نوشت: یکی از مهم ترین موارد، عدم پاسخگویی مناسب به سپرده‌گذاران است که مجموعه حاکمیت نظام با حساسیت کامل درصدد رفع این مشکل‌ است.

معاون وزیر بهداست درباره انتقادات دارویی گزارش دیده‌بان شفافیت توضیحاتی ارائه کرد.

معاون دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی سازمان دامپزشکی، آخرین وضعیت شیوع بیماری تب کریمه کنگو را در کشور تشریح کرد و گفت: ۸۰ نفر مبتلا شده‌ که ۵ نفر از آنها جان خود را از دست داده‌اند.

پس از کاهش حدوداً ۱۰ هزار مگاواتی مصرف برق در هفته سوم تیرماه، بار دیگر شاهد رشد مصرف برق در هفته اخیر هستیم به طوری که روند مصرف برق از چها روز گذشته تاکنون روندی صعودی بوده است.

خوشبو بودن یکی از مزیت‌های یک فرد حساب می‌آید، شاید بسیاری از افراد هنوز ندانند که عطر را باید به کجا عطر بزنند، در این ویدیو به نحوه ادکلن زدن می‌پردازیم.

به بهانه سالروز تاسیس شورای نگهبان سامانه جامع نظرات شورای نگهبان و دو کتاب تفسیری حقوقی و فقهی قانون اساسی توسط دبیر شورای نگهبان رونمایی شد.

Iran’s foreign minister said his nation’s vow not to seek nuclear weapons “never expires,” even as the Trump administration accused the Islamic Republic of violating the “spirit” of a 2015 accord easing sanctions.

نظرسنجی ها در آمریکا نشان می دهد که برای ۷۰ درصد مصرف‌کنندگان، مکان تولید کالا مهم‌تر از قیمت آن به حساب می آید.

وزیر ارتباطات گفت:‌ با توجه به استفاده برخی مسئولان و مدیران از توئیتر، کارگروه فیلترینگ باید درباره فیلتر توئیتر تجدیدنظر کند و پالایش در این ایسنتاگرام به دلیل رمزنگاری با اجازه شورای عالی فضای مجازی با مذاکره حل خواهد شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از برگزاری دومین جلسه هیات عالی نظارت بر منابع نفتی برای بررسی قرارداد توتال خبر داد و گفت که در این جلسه ابعاد حقوقی و اعمال حاکمیت درباره این قرارداد روشن شد.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/